Trots zijn we op het winnen van de Consumer Award, de publieksprijs van de Coiffure Award 2016! Samen met het hele team van Yorimage hebben we er hard aan gewerkt om een toonaangevend en trendy kapsel neer te zetten. Het Nederlandse publiek kon hiervoor stemmen op een favoriet kapsel. En we hebben deze prestigieuze prijs gewonnen! Björn van Gool, bedrijfsleider Yorimage Wilhelminastraat, vertelt: “Het is een droom die uitkomt. Een eervolle prijs en een hele overwinning in de kapperswereld. Ik ben superblij voor ons hele team.” Van de in totaal 3500 inzendingen voor de publieksprijs, hoorde de inzending van Yorimage bij de laatste 24 nominaties. Door het Nederlandse publiek werd uiteindelijk het favoriete kapsel uitgekozen. “Toen ik hoorde dat we bij de nominaties zaten, was het extra leuk. Dan wil je de prijs ook echt winnen.”

Het winnende kapsel is geïnspireerd door het modebeeld van de zomer 2016. “Alles wordt heel natuurlijk en er wordt gewerkt met veel contrast en volume.” Naast de publieksprijs werden er tijdens de Coiffure Award 2016 in twaalf andere categorieën winnaars gekozen door een vakjury.