follow us on: twitter facebook


Haarwerken

YORIMAGE KAN U HELPEN......

TE WEINIG, DUN OF KORT HAAR ?


Yorimage kan u helpen !!!

Yorimage biedt haarwerken:
  • bij tijdelijke kaalheid
  • bij permanente kaalheid
  • na een medische behandeling
  • als verlenging van uw eigen haar

Yorimage heeft een zeer uiteenlopende collectie haarwerken.

Er is keuze uit maatwerk en confectie haarwerk, in echt haar en synthetisch haar, voor vrouwen en mannen. Bent u geïnteresseerd in maatwerk, dan informeren wij u graag tijdens een vrijblijvend adviesgesprek. Aan de hand van voorbeelden kunnen we samen tot een persoonlijke en passende oplossing komen.

Laat u vrijblijvend informeren over onze direct leverbare collectie van vooraanstaande merken: Hairpower en Raquel Welch. De modellen zijn in allerlei variabelen leverbaar, lang of kort haar, krullend of stijl, modern of klassiek.

Daarnaast bieden wij u hulp om uw haarwerk optimaal te onderhouden met een ruim aanbod van verzorgingsproducten. Ook hebben wij een ruime sortering van modieuze tulbanden, caps en shawls.

Yorimage zorgt voor de financiële afhandeling met uw zorgverzekeraar. U betaalt alleen uw eigen bijdrage.


Klachtenprocedure en geschillen commissie
U denkt in uw recht te staan, maar u komt er niet uit met uw kapper? Uw kapper is aangesloten bij De Geschillencommissie, u kunt dan hier terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en de ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.

7 stappen naar een goede oplossing.

Stap 1 Als de kapsalon waar u klant bent lid is van de brancheorganisatie ANKO dan is de ondernemer ook aangesloten bij De Geschillencommissie. U herkent dat aan de beeldmerken van de ANKO en De Geschillencommissie op de voordeur, de winkelruit, de spiegel, de folders of op de website van de kapsalon.

Stap 2 U bent ontevreden over uw behandeling? Ga altijd eerst met uw klacht naar de ondernemer voordat u De Geschillencommissie inschakelt. De ondernemer moet de gelegenheid krijgen om uw klacht met u op te lossen. Probeer het probleem samen op te lossen. Blijf ook tijdens een eventuele procedure proberen om er onderling uit te komen.

Stap 3 Lukt dat niet, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de ondernemer. Stel een termijn vast, bijvoorbeeld twee weken, om tot een oplossing te komen. Bewaar alle relevante correspondentie.

Stap 4 U komt er niet uit. Dan kunt u de hulp inroepen van De Geschillencommissie. Hiervoor kunt u uw klacht digitaal aanmelden via de website van De Geschillencommissie. Kijk op deze site eerst in het uitsprakenregister, daar ziet u welke uitspraken zijn gedaan in een geschil als dat van u en of het dus zinvol is om het in te dienen. Beschikt u niet over een computer dan kunt u telefonisch een vragenformulier aanvragen.

Stap 5 Voor de behandeling van een klacht, betaalt u een financiële bijdrage van 50,-. Zodra het bedrag is overgemaakt, wordt uw klacht in behandeling genomen. De Geschillencommissie verzamelt uw standpunten maar vraagt ook naar de mening van de ondernemer. Beide partijen krijgen de gelegenheid om te reageren op elkaars standpunt. Zonodig wordt ook een deskundigenrapport opgemaakt
 
Stap 6 Beide partijen ontvangen een uitnodiging voor een zitting wanneer uw geschil door De Geschillencommissie wordt behandeld. Tijdens deze zitting kunnen u en de ondernemer het geschil mondeling toelichten.

Stap 7 Ongeveer één maand na de zitting ontvangt u de uitspraak. De ondernemer ontvangt hetzelfde bericht. Deze uitspraak is voor beide partijen bindend.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de website van De Geschillencommissie of bel 070-3105310 (ma t/m vr van 9.00 tot 17.00 uur)



ANKO erkenningsregeling
De ANKO staat voor een professionele kappersbranche en is daarmee dé ondernemersvereniging voor alle professionele kapperondernemers in Nederland.

Zonder aangesloten te zijn bij een organisatie zoals ANKO is het niet mogelijk om te kunnen declareren bij uw zorgverzekeraar. De erkenning door Anko  heeft meerwaarde voor alle partijen: de consument, de leverancier en de zorgverzekeraar. De leverancier wordt regelmatig getoetst of het werk dat wordt geleverd constant van hoge kwaliteit is en daarmee voldoet aan de eisen; de consument heeft een waarborg voor kwaliteit, kennis en begrip en de zorgverzekeraar weet dat het geld goed wordt besteed.

Waar richt ANKO zich op ?

Een positieve economische ontwikkeling van het gedeelte van de branche dat op professionele wijze het kappersvak uitoefent en speelt daarbij nadrukkelijk in op de wensen en behoeften van de verschillende ledengroepen.
 Het realiseren van een positieve economische ontwikkeling van de professionele kapperondernemers in Nederland, door het bevorderen van een professionele bedrijfsvoering en uitstraling, evenals het realiseren van gelijke (basis)marktomstandigheden voor ondernemingen (level playing field). 

De behartiging van de collectieve belangen van de kappersbranche door te zorgen voor ondernemersvriendelijke voorwaarden zoals een goede cao, voldoende en goed opgeleide medewerkers.

Het aanbieden van collectieve en individuele dienstverlening en informatie aan de leden. Om dit te kunnen realiseren is de ANKO actief in het monitoren van marktontwikkelingen en is hét aanspreekpunt (kenniscentrum) voor algemene branchegegevens.
Visie De ANKO is dé toonaangevende en onafhankelijke belangenbehartiger, adviseur en informatieverschaffer voor alle kapperondernemers in al hun verschijningsvormen in het professionele gedeelte van de kappersbranche.

Wij staan garant voor vriendelijke service, kwaliteit, professioneel advies en een ruime keuze in modellen en kleuren op voorraad! 
Sinds 2013 zijn wij ANKO gecertificeerd voorheen S.E.M.H. In onze winkel wordt uw privacy gewaarborgd. Er zijn speciale paskamers die aan het oog van buitenstaanders zijn onttrokken. In een aangename sfeer kunt u kennismaken met een moderne en klassieke collectie, naar ieders budget. 
 
Levertijden, reserveren haarwerken, ziekenhuisbezoek en nazorg 

Na telefonische afspraak is een intake gesprek binnen 3 dagen mogelijk, maar wij komen ook aan huis of in het ziekenhuis en dit alles geheel vrijblijvend! Wanneer wij samen met u een haarwerk naar wens hebben uitgezocht, wat meestal door zorgverzekeraars wordt vergoed, hebben wij deze binnen enkele dagen binnen en heeft u twee weken de tijd om een juiste keuze te maken. Uw declaratie bij uw zorgverzekeraar wordt geheel door ons verzorgt. Ook bieden wij de volledige nazorg als service zoals u van ons gewend bent.

Belangrijk voor het krijgen van een vergoeding, ziektekosten verzekeraar: 

Ziektekosten verzekeraars vergoeden alleen haarwerken op basis van medische indicatie van uw huisarts of specialist.  Bij heren wordt alleen vergoedt op basis van medische indicatie, van de huisarts en/of specialist, Onder deze medische indicatie wordt verstaan in geval van brandwonden, littekens (van bijvoorbeeld een eerdere haartransplantatie) en/of chemokuur.  Met deze medische indicatie kunt u zich melden bij alle erkende haarwerkspecialisten. 

De basis vergoeding voor 2013 is vastgesteld op 393,- , eventueel verhoogd met de vergoeding op basis van uw aanvullende verzekering.


PictureWe ontvangen u graag persoonlijk voor een oriënterend adviesgesprek. Dan bespreken we met u de mogelijkheden van onze haarwerken, ook in vergelijking met bijvoorbeeld hairextensions, waarmee we in onze kapsalon eveneens prachtige resultaten behalen.

Bent u geïnteresseerd ?

Bel dan 076 - 522 46 88, of stuur een mail naar info@yorimage.nl
.